tvspels problemet

Jag tror eller jag vet att det inte bara är jag som stör mig på det lilla problemet när ens pojke sitter vid tv/datorn med sina spel i flera timmar, gnäller när man "stör" och man känner att man inte får någon uppmärksamhet alls, men åandrasidan, hur mycket av vår uppmärksamhet får dom när vi sitter vid datorn och bloggar, kanske går jämt ut iallafall, även om jag inte helt vill tro det !! M kan iallafall inte slita sig en sekund för han kan ju missa den super coola svängen eller driftningen i bilspelet :P

Dagen har bestått av en lekrunda till barnenhus med hela älsk familj, där vi gick runt i någon timme, jag fick en nasse med mysdress av älsk, kan det inte bli mer mig?

Nu ska jag söka mig uppmärksamhet, samt vila, är supertrött nackdelen med att vara hundvakt, man får dåligtsamvete om man sover förlänge på morgonen istället för att gå ut på den efterlängtade morgonpromenaden=)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0