ett nytt år = nya erfarenheter!!

Ja ett nytt år är ju = med nya erfarenheter och ett gammalt med nu lite äldre erfarenheter.
Och nu är det dags för mig att summera mitt år 2008.

I början av året drog jag i gång med att träffa min systers bästavän, J, men insåg att
det var riskabelt och att min syster inte skulle bli glad av den nyheten så det
slutade rätt snabbt och jag gick vidare till en annan, som jag idag knappt har
kontakt med och som jag bara hade för att "ha" lite egentligen eftersom jag
märkte att jag fortfarande hade känslor för J.
Efter en månad berättar min syster att det är okej för mig och J att
träffas så vi gjorde ett nytt försök, men denna gången märkte vi (speciellt han) att vi inte passde ihop på något sätt så jag gick vidare, med en del dumma ord , som jag mådde dåligt över men fick hjälp av D, som samtidigt gick igenom en ännu svårare sak.

Det gick vidare till filmkvällar med folk från klassen, mycket trevliga stunder och många skrik och panik över "konstiga" männsikor som går bakom oss som vi ska springa ifrån som vi senare får veta är våra kompisar, paranoida eller vad?

Det var mycket fester i början av året och jag och D tog en helg med 2 fester där vi hade riktigt roligt tillsammans och på den ena träffade jag den personen som har betytt mest under 2008, M.
På festen fick jag lära mig mycket och min syster var inte glad på mig även om det nästan var den roligaste festen på hela 2008.
Denna fest ledde till att jag började träffa M, först i smyg men det höll inte så länge att försöka gömma undan det så syster fick snabbt reda på det och några dagar senare blev jag tillsammans med M, för exakt 10 månader sen idag(1 Mars)

Denna vårtermin började även mitt skolkande som antagligen gjorde att jag sänkte mig i många ämnen och lärarana kanske tappade förtroendet lite, samt mina föräldrar, men ändå fortsatte jag fast många sa till mig att sluta.

Jag hade även väldigt mycket med gympan som var välförtjänt så många guld som våra killar fick och jag var otroligt stolt över dom, även om jag har gått ner nu och bara tränar fristående med dom !!

Fick även jobb på ett hotell och jobbade där några helger och sedan några få veckor på sommarlovet, avskyde jobbet samt arbetsplats och allt så jag flög ut när sista dagen var gjord.

Tiden gick snabbt och det blev inflyttningsfester, sommarlov med bad, sol och vänner och såklart fester en jag önskar jag kunder göra om lite som började bra iallafall.

Hösten bestod av skola, men var väldigt skoltrött och en 20årsfest man sent kommer glömma, var så otroligt rolig, första gången man hade sex i enbil också :P

Detta året kommer jag fylla 18, åka till grekland med älsk och mycket mer , hoppas på ett bra år !!
December månad sög rent utsagt, har haft mycket bråk och mycket att lösa men det börja bli bättre =)

Personer som har betytt mycket:

Morgan- Den bästa personen jag möt detta året. Visade sig att inte vara alls som jag tror och är nu idag den person jag bryr mig mest om och älskar mest på hela jorden. Han är min bästavän och ännu bättre, min prins.

Anne- Syster, jag har mycket jag kan säga till dig, vi har det tufft ibland men du har förlåtit mig för mycket detta året och jag vet att du finns där när jag behöver !!

Daniella- Min nyfunna vän , som har visat sig vara en av dom jag kan lita bäst på, du betyder så otroligt mycket och är en av mina bästa vänner. Du hjälpte mig genom J och har funnits där när jag en behöver dig, hoppar lövhögar med dig<3

Lesctekd- Otroligt bra vänner som jag kommer minnas hela livet, ni betyder verkligen !!<3

Och alla andra som vet att dom betyder något !!

Bilder från -08 kommer i ett annat inlägg när jag är hemma på min egna dator =)!!

Kisses

Kommentarer
Postat av: zandra

Hoppas du hade en bra kväll :)



du är inte bra på göra om bloggar lite? kram

2009-01-01 @ 15:45:31
URL: http://zanndra.blogg.se/
Postat av: nadja luong

var as jobbigt..hehe

men nytt år,,nya grejer kanske..=D Alltid bäst och läsa andras sumering av sin 2008 =D

2009-01-01 @ 16:08:40
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: delallala

Massor med lövhögar Lindsay, MASSOR!! <3<3<3<3<3

2009-01-01 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0