5 januari

Och detta betyder att jag fyller 18 om exakt ett halvår, känns det som jag längtar :p
Fast det suger fett att det är så länge kvar :S

Dagen har sett ut så att jag städade hela nedervåning och åke sen in till stan för ett möte med tjejerna, och theo har kommit hem , så sjutk brun, även fast hon alltid är det så jag fick lust att åka och sola imorn så då ska jag  traska ner till solariumet och sola lite, hoppas på lite brunhet, men man vet ju hur det lbir egenligen =)

Theo hade ju då med sig presenter till oss, vi fick varsitt armband och laxar, lax lax tack snälla theo!!!

Fjortisdunk strömamr ut ur högtalarna och u ska jag jag palla mig och rensa underkläderlådan och göra min beutybox fin, som den inte alltid är det =D

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har iaf nåt att se fram emot! 18 - års dagen är speciell=)

2009-01-05 @ 21:42:14
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0