23 Januari

Sitter på webbdesignen med Kajsa och har precis lagt in min film på min hemsida och fixat allt
och jag är STOLT, inte sådär lite när man tycker det är skönt att det är avklarat utan verkligen STOLT över att jag lyckades, eftersom mina egenskaper i detta ämnet verkligen inte är det bästa =P
Dock fick jag en aning mycket hjälp av Kajsa..

Individuella valet skulle vara inlämnat idag, tror ni inte att jag kommer på det vid 20 över sju imorse och slängde alltså bara ihop lite val hit och dit, får se om det blir bra så, kanske kanske inte liksom =S =)

Dags att lägga in filmen på usb-minnet vår lärare skickar runt så ska vi visa upp allt för klassen sen !!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0