21 Januari

Börjar med att säga grattis till L, en gammal barndomsvän som fyller 18 idag =)

Dagen började med att jag står på busshålltsplatsen, vet inte när vi börjar, kan komma
en kvart försent eller några minuter till naturkatastrofenslektion.. I panik börjar jag smsa med
D ..

jag- När börjar vi idag egentligen?
D- vet inte=S jag blir nog sen hursom...
jag- okej, mm jag också:S Ingen mamma vaken idag?
D- en mamma i duschen:P
jag- Haha=) en linda som precis gick på bussen:S Lite chips hade inte suttit fel idag
D- Är sugen på chips hela tiden

Jag (när jag väntar på nästa buss)- Har ni åkt än?
D- ska ut och skrapa bilen nu...
jag- min buss kommer inte!!

jag(lite senare)- Jag har panik..
D- jag är snart där
jag- JAG FÅR verkligen seriösta panikattacker nu, jag lovar.. Detta är inte bra för Lindas hälsa !!
Om dom sitter inne i klassrummet, vänta på mig pleease !!

Kommer 5 minuter försent och får kommentaren av D
- där är du ju Linda !!

Dagen har varit perfekt med lite sol mys !!=) En redovisning som gick bra och sedan bussen hem med kära emilia med massa skratt. Emilia är ingen van bussåkare =P Hem till henne och mys med the, en emilia och en olivia!!

Kisses



Kommentarer
Postat av: louice,

tack söta <3

2009-01-22 @ 01:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0