20 Januari

Eftersom jag inte gjorde något av det jag skulle göra igår, förutom mysa med Morgan då, så får det bli plugg idag istället även om man får en konstig känsla så fort man öppnar boken :S

Då sitter jag hellre här med godisskålen i handen
och kollar bloggar och annat intressant =0

Har glömt att berätta hur otroligt roligt vi hade i söndags då myran, anne, jag , bebis och mamma spela spel och jag och syrran var i samma lag, vilket brukar sluta och gjorde det såden här gången också att vi dog av skratt i soffan och ingen fattade varför vi skrattade =) =) =) =) We still know how to do it !!



Världens snyggaste jue=)<3

Webbdesignen hade idag att bjuda på att göra klart min film, vilket jag blev väldigt väldigt supernöjd med att jag ens klarade av, med hjälp av Kajsi dock !!

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes we know how to do it sis<3

2009-01-20 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0