19 Januari

Fick sova med älskling i natt och måste säga att det är dubbelt så svårt att gå upp på morgonen när man ser sin älskling ligga och bara mysa i sig under täcket, detta ledde till att jag snoozade i en halv timme och gick upp 40 minuter innan jag började, men duktig som jag är och tack vare Morgan som skjutsade mig till skolan så kom jag faktiskt i tid=)

Vi hade en debatt idag som gick lite sisådär eftersom dom jag var med sa så mycket så man kunde inte komma in i diskutionen, försökte faktiskt .. =/

Skönt att få ha lite idrott idag också, världens bästa giese som lärare ju,
D´s crush mer behöver jag väl inte säga=P

Saker som ska göras ikväll:

[ ] Börja med historian
[ ] Övertala Morgan att se en tecknadfilm(lycka till på den Linda!!)
[ ] Städa upp på rummet
[ ] Göra några situps
[ ] MYSA med Morgan


Kisses



Kommentarer
Postat av: DdDDdd

HAHAH tack för den du!

2009-01-19 @ 18:29:39
Postat av: - frog

Vad söta ni är! :)

/ Lou

2009-01-19 @ 18:45:47
URL: http://frog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0