18 Januari

Det stora som hände i fredags var att jag och älsk satte på oss våra ringar, nej inte förlovningsringar utan "kärleksringar"
som är ett löfte att vi ska förlova oss snart =)

Dagen igår var riktigt bra, köpte in jeanstigths, otroligt snygga
och sedan blev det turkispeppar, mums :D:D

Kvällen bestod av 20 års fest som blev annat firande också, att pade ska in i lumpen och att han precis tagit körkort..
Skoj var kvällen fram till elva tiden då dom skulle ut och jag inte kunde följa med längre, it sucks to be 17 =(
Kul var det så länge det varade och jag kommer sakna min store storebror, då jag misstänker att jag inte kommer se honom alls mycket det kommande året:*

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0