14 Januari

Dagen i skolan idag gick hyfsat snabbt och jag bestämde mig föratt vara en duktig elev som tog med böcker hem och pluggade även om det finns roligare saker att göra men vad händer när jag står vid skåpet och ska gå hem?
Jo jag bestämmer mig för att jag är för trött och jag antagligen ändå inte kommer göra dom där uppgifterna till naturen som hade kunnat vara bra, inte ta med mig engelskan och göra engelsk läxan tills på fredag, utan som vanligt skjuter jag upp allt ihopa, bara för att jag inte pallar helt enkelt !!

Nu ska jag och älsk snart åka upp till väla och jag ska få donken, ska försöka med max för jag är så otroligt hungrig och sedan blir det att springa rundor på väla och leta efter en speciell liten sak=P

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0