13 Januari

Idag hade vi kill/tjej dag i skolan och bryta av med en sån dag i veckan är verkligen helt perfekt=)
Började med att vi såg en komiker som var sjukt rolig, han hade precis min humor, vilket är sällan folk har.
Efter det gick vi och såg en pjäs, som handlade om 6 , att man ska vara sig själv och framför allt , vara bekväm med sig själv. Riktigt bra att få se sådant !!

Min "store storebror" fyller även 20 idag, congratz, även om vi inte har så mycket kontakt längre, men jag saknar honom !!:*
Han var verkligen en sån person som jag kunde snacka om allt med.

Nu blir det lite historia, ska göra mitt egna läxförhör till nästa vecka, och motivera varför jag har med just dom frågorna..
Lite udda uppgift, men det gillas =)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0