12 Januari

Idag ska jag till tandläkaren, något jag verkligen inte vill, och även om jag hade skjutit undan tiden och tanken på att jag skulle dit så fick jag ett sms igår kväll där det stod att det var idag, men usch !!
Så mycket godis, läsk och annat socker jag slänger i mig stup i kvarten så vill jag verkligen inte veta hur många hål jag har i tänderna, förhoppningsvis inga, men det kommer säkert nu, efter 17 år med godis som favorit =)=S

Hade bara en lektion på morgonen, dock med skräcködlan men vad gör det när man inte har fler för att man har håla och sedan ska på tandläkar besök precis mellan 2 lektion, hinner antagligen lite av den sista men det är idrott så det kommer ändå bara bli så att jag sitter och kollar, så det är lugnt =)

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0