väla med m och m !!

Japp efter mammas jobb åkte hon, jag och morre upp till väla för att bara kolla på en väska som jag hade sett, trodde inte hon skulle vilja köpa den pga priset men min snälla mamma bara , jaja vi får väl hoppas denna håller och går till kassan, blev såklart överlycklig =) + att pappa ska vara glad för det var egentligen han som lovat mig en ny väska =P

Kvällen har annars spenderats med min älskling, underbart som alltid och även om jag verkar ledsen just nu så ska du veta att du verkligen gör mig lycklig . Du kan verkligen inte göra mer för att jag ska må bättre för du gör redan allt och ändå är jag så dum att jag fortfarande mår som jag mår ..



Kommentarer
Postat av: D

HAH! jag har hittat din blogg bebbe!



(beyondnaked . blogspot . com)

2008-09-10 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0