sova sova sova !!

Det enda jag nästan tänker på just nu är att sova. Så skönt det hade varit att lägga sig ner i sängen och sova och känna att man verkligen var utvilad imorn. Eller att få sova brevid älsklingen och somna in i en trygg famn och veta att man vaknar av kyssar på morgonen, ååh var jag längtar tills det blir helg och jag kan få kyssarna jag vill ha av min älskling !!

Myskväll med mamma annars idag och har varit ordentligt mysigt, blev påmind hur vi alltid hade det innan när pappa inte bodde hemma och vi satt uppe och kolla tv och la oss och det bara var vi 2 nästan alla dagar i veckan .. Visst var det mysigt men det är ju såklart som bäst när pappa bor hemma igenmen skönt blir det när han åker i väg bara för någon kväll/dag =P

Kajsa och Camilla , kommer sakna er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0