Söndag !!

Har lite söndagsångest idag faktiskt, ska ju tillbaka till skolan imorn och då är det massa plugg hela veckan, men jag planerar att göra det på mina hålor så då borde jag klara det, och det är inte borde utan jag SKA klara det =P

Idag har jag rensat ut och slängt en massa som var under mina fina säng som vi håller på att sälja och det var ju tur att jag gjorde det innan dom som ska kolla på den kom .. Morres förslag var att vi skulle ha kvar det på golvet för att demonstrera hur mycket man får plats md under sängen =P

Vi gick även en sväng på stranden, något som var så härligt att det bara inte finns =D

Nu sitter jag här och han och M2 fixar med M2s bil och de hade tydligen pajjat allt dom hållt på med de senaste 2 h så nu åkte dom till biltema...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0