Nu åker jag..(eller snart)

Kom nästan precis hem från skolan och då blev det att stressa så man packa klart och nu sedan har jag bytt om och sitter i mina resekläder som består av mjukisbyxor, linne och  sedan när det blir kallt blir det älsk tjocktröja som är så mysig.

Vet inte om jag kanske har lite mycket med mig för att endast vara borta några dagar men jag tror faktiskt jag har klarat mig rätt bra denna gången =) Bilder kommer ju såklart upp när jag kommer hem .

Har tyvärr inte tid att svara på kommentarer nu, rädd att dom snart ska komma och säga till att vi ska åka och jag är inte riktigt klar än =P

Ha det bra , kommer sakna några få personer mycket och andra lite mindre <3<3





Och som sagt, egenkär som man är så får ni en bild så om ni saknar mig(vilket ni gör =P) så har ni något att klicka in er på och se detta =D


Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

give me five,

2008-09-27 @ 13:52:15
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Fanny

Sv: ja älskar bio :)

2008-09-28 @ 17:09:55
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0