Im so lonely !!

Har kommit på att det är verkligen helt sjukt hur sällskapssjuk jag är . Huset är tomt förutom lillen som sover däruppe men han vill ju sova och inte ligga och mysa med mig ..
Mamma och pappa är i sthlm och kommer inte  hem förnst ikväll när jag nog inte ens är hemma, saknar mami och det kan hända att jag saknar min pappa också, tror det eller ej pappa... (han sa så åt mig engång)
Morgan är på jobb och kommer inte hem förnst om ty p2h 30 minuter =S

Men som tur är har jag ju mina älskade kompisar att vända mig till och Kajsa ska komma hit snart och då blir det lax-dax gå och handla godis och coca col(grymt sugen) och sedan filmmys, riktigt trevligt, precis så ska det vara en söndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0