hemma äntligen !!

Det tar över en timme för mig att komma hem från skolan när jag måste inom stan och hämta mitt smex, visst blir man lika glad när man öppnar dörren och han blir så glad men lite jobbigt är det ju för omvägensskull, hade annars kanske bara tagit en halvtimme :Hörs det att jag blir gnällig när jag är trött , känns som jag gnäller hela tiden men har ite sovit ordentligt på länge, dels för det med mobilen och dels för mina kuddar :S


Mamma kommer hem snart och då ska vi antigen äta ute eller köpa mat ute, hade faktiskt varit skönt att bara gå ut vi två eller sitta hemma och bara mysa så mig gör det egentligen detsamma vad det blir =P

Nu kanske man ska ta sig tid att plugga lite innan mami kommer hem, see yah !!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0