God morgon !!

Sitter här hemma hos Morre och vi vaknade för en liten stund sen ..
Kvällen igår blev stressade eftersom det skulle bli en kvällsfika med tjejerna men innan jag ens hade hunnit i duschen så kom 2 gamla kompisar förbi och kände för att snacka i något som kändes en evighet så tillslut fick jag be dom att gå =P

In i duschen och fick gå snabbt till bussen där jag mötte upp olivia och så satte vi oss på bussen in till stan och mötte upp Jocke och Emilia på mezo där vi satt resten av kvällen. När  klockan blev 12 fick vi för oss att gå ner till knutan och käka glass på donken men när vi kom dit ångrade vi oss och tog bussen hem till Emilia och kollade film istället =)

När filmen var slut kom min älskling och hämtade mig och så gick vem hem till honom och sov här =D

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0