emilia tova

Ja mitt största problem just nu är att jag fått en emiliatova, alltså en tova som bara kommer gå ut om jag står i duschen kryddar balsam och sedan borstar allt vad jag har, vilket inte funkar eftersom jag nästan alltid börjar böla om det gör för ont när jag borstar håret och sedan inte kan fortsätta att tortera mig själv =P

Måste även ha en ny väska (har fler men alldeles för små för skolan) eftersom min gamla kollapsade för att jag hade för mycket plugg med mig hem, ja jag , hallå detta är inte normalt =P
Får ta ett snack med pappa sedanoch se tror jag har en övertalningsmetod som kan funka+ mina ögonfransar =D

Risen och mjölk nu och vänta på älsk, kanske en lax ocksåeller ?

Kommentarer
Postat av: kajsalicious

Sprida lax-uttrycket. Det gillar vi :)

2008-09-06 @ 18:54:17
URL: http://kajsa-sjoberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0