onsdag !!

God morgon eller morgon är det ju inte riktigt längre men skit samma !!
Jag är så grymt stressad egentligen men eftersom jag är som jag är så tar jag det lilla lugna och bryr mig inte riktigt om den lilla detaljen=P På en halv timme ska jag hinna klä mig, sminka mig och ut med hunden innan E kommer, eller  nu fick jag precis sms från lilla o:et att min lilla vovve är så välkommen att följa med till henne så det är ju jätte bra, får han en lång runda+ att vi (läs: jag) får mindre stressigt och ett till + är ju att han slipper vara ensam hela dagen vilket kommer göra mamma och pappa glada !!

Igår kväll spelade jag bowling på WII en aning för länge men jag kunde inte sluta efersom jag var fastbesluten att slå Morgans rekord och ännu mer blv man ju när han typ sa rakt ut att jag inte skulle klara det men in your face på honom alltså eftersom jag tillslut lyckades=D

Kram// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0