Min syrras teori !!

Sitter hemma hos Morre förtillfället och han har fått sitt wii vilket han tycker är super skoj att hålla på att koppla in medan jag satte mig här tills det är fixat så kan jag vara med och spela sedan, snällt va?

Innan var vi på väla och det fick bli en ny foundation och en vässare till ögonpennan+ att jag fick 2 nya filmer av min sötis som bara är så mycket för snäll, mina föräldrar tycker han skämmer bort mig för mycket .
Min systers teori till att jag ibland råkar säga pappa till Morre är då för att jag har varit bortskämd av pappa hela mitt liv och nu gör More likadant, ligger det något i det? Njaa, kanske =P



Jag tror dom kallar det kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0