kan jag aldrig får känna mig pigg ?

God morgon eller för mig var ju det för några timmar sen när jag blev väckt av M som kröp ner i sängen och sa att det var dags att åka, för honom till jobb för mig hem även om jag vet att jag får stanna så vill jag inte för jag vet att jag inte pallar gå hem vilket tar tio minuter men är man lat så är man !!

Men detta är ju verkligen inte nyttigt för mig eftersom mina ögon hänger och jag är super trött men på något sätt kan jag bara gå och lägga mig när jag kommer hem, lite konstigt men jag är ju det =P

Imoron är han iallafall ledig, oh vad jag har längtat efter att få vakna på morgonen och veta att vi kan ligga kvar hur länge vi vill, älskar verkligen det !!=D



Du gör mig lycklig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0