höst !!

Vet att jag sagt det innan men manmärker verkligen att det är höst nu speciellt när det är typ jätte mörkt klockan halv sju och massa löv ligger på marken utanför men jag klagar verkligen inte för jag älskar hösten !!=D

Såg även ett program idag där dom firade jul så nu längtar jag som tusen till julen, älskar december där det är advent, julkalender, paketkalender ,julskyltningar, önskelistor, julpynt, julshopping och mycket mer, ojoj vad jag längtar nu !!


Nej men nu ska jag försöka göra min engelskläxa, inte kul men måste ju tyvärr göras. Vi ska skriva om någon film eller bok (skräck) som har gjort oss riktigt rädda och vad det hade för konsekvenser och sånt, vet exkat vad jag ska skriva om !!




Älskar min mössa , grymt cool :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0