högtalarna som gäller !!

En total lyckad kväll blev det igår, shaka ass och hade riktigt skoj!!:D
Började med förfest hos mig pappa såg inte så glad ut när jag tog min sprit från kylen, men han kommer väl vänja sig, intalar mig själv det iallafall !!=P

Sedan iväg till stan så kom Emilia och Olivia på att dom inte hade med sig sina leg så dom sprang hem medan jag och kajsa fortsatte in i stan och yrade lite rundor. Väl på retro  hade vi det skoj och jag dansade påhögtalare mentaket var lite väl nära mitt huvud så det roliga varade inte så länge =S

Nu sitter vi och väntar på att morressläkt kommer eftersom dom ska fira att han pappa fyllt år, men innan blir det att kolla lite skolböcker, bara pyttelite , vill inte *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0