håla för många gånger !!

Måste ju faktiskt säga att vi har håla för många gånger i veckan och det börjar bli lite tråkigt, eller kanske inte då jag får åka hem och bara vara för mig själv, vilket är väldigt skönt!!

Igår hade man ju väldigt kul med barnen, dom är så otroligt söta, tjejen frågade sin pappa om jag kunde sova över och killen sa till sin pappa att jag skulle komma dagen efter(alltså idag) deras pappa skrattade och sa att jag antagligen har annat att göra, men söta är dom !!<3 Jag och älsk ska antagligen sitta barnvakt till dom i November, vilket borde bli otroligt roligt och mysigt !!:D

Nu ska jag snart tillbaka till skolan och skriva ett läxförhör och sedan har vi kulur och idéhistoria vilket inte är så roligt =S


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jätte fin bild Linda! :D

2008-10-23 @ 12:02:08
URL: http://skurtrasa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0