Fredag !!

jag har lärt mig något, man kan inte köpa lycka. Spelar ingen roll, jag får allt jag vill, jag handlar det jag vill men allt är fortfarande kvar, allt jag känner verkligen ALLT !! Så dom som säger att man kan köpa lycka ni har FEL FEL FEL !!!
Nu måste jag ta mig i kragen och komma ur det här ,det ska gå , jag vill att det ska gå och det kommer att gå men hur?




På tal om shopping så hade jag en snäll mams igår och en snäll pojke och mig själv idag, gissa det eller ej men det har blivit en hel del dom senaste dagarna och är jag gladare för det : nej !! Chockat svar eller hur siis? Vet att du kommer undra och jag ska kontakta dig någon dag och snacka.

Pusselilus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0