finally!!

Jag har fått en ny säng !! Så skönt att äntligen veta att den ska placeras hemma hos mig vilken dag som helst denna veckan eftersom den ska köras hem. Har även kommit på hur lätt jag har till tårarna ibland för här går jag och tror jag ska få min nya säng så säger mamma und pappa att dom inte har den inne och att jag får vänta, haha vilket skämt dom drog till med tyckte alla för utom jag som surt gick ut i köket och fick hålla tårarna tillbaka, lätt påverkad eller vad?

Fixade annars hårsprej till syrran und me till på lördag, tänk att vi åker på hennes 20års fest snart :D Och så bjöd min älskling på donken och så fick jag två underbart fina örhängen av honom!! :D

Har annars spelat bowling idag och jag sura som vanligt när det gick dåligt och tyckte att det var jätte tråkigt med bowling men när det gick som jag ville och jag gjorde strike så var det ju hur roligt som helst igen =P

Sängen väntar nu, dock den gamla men det ska ändå bli sköntatt få sova !!

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0