en dag med + i kanten !!

Vilken dag :D
Imorse vaknade jag och ville verkligen inte stiga ur sängen då jag är genom förkyld och kände att livet inte var så tråkigt men allt det försvann på historia lektionen när min lärare berätta att jag fick MVG på läxförhöret/provet vi hade igår som jag bara läst igenom en gång, duktigt tyckte jag det var =P

Sedan påvägen hem när vi hade håla skulle jag berätta den glada nyheten för mamma som då kommer med den andra glada nyheten att syrran klarat sin teori, vilken dag tänkte jag då. Smsa syrran grattis och önskade lycka till när hon skulle köra upp vid lunch, vid kvart i två fick jag samtalet att hon även klarade sin uppkörning så nu har ens syster körkort också. Alla systrar melinare har körkort förutom jag, men jag har ju faktiskt inte åldern inne :P

Det enda som förstörde min dag var skräcködlan som jag så fint har döpt henne till och hon är inte nådig när hon är på sitt "fula" humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0