Linda är trött !!

Linda är trött, Linda är sliten, Linda vill sova, Linda vill mys amed sin älskling, Linda orkar inte göra fruktsallad men ändå ska Linda göra det och inget av dom andra sakerna. Kul att man börjat prata om sig själv i tredje person, förra veckan pratade jag med mig själv i vi form, lite mysko =P

Fick värsta chocken nyss när såg något svart vända sig i min säng så kollade jag och där låg lilla smex och vila sig och jag märkte inget , haha ..

Min syster fyller btw 20 idag, congratz och i helgen var vi i år stuga på 20 årsfest, ni får se bilder när jag ätit med mi familj samt gjort fruktsallad =P Bäst att gå nu, pappa kalla !!

Pusseliuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0