-"du har skrivit bakrund"

Dagen började helt underbart när jag fick springa ut klckan sju imorse för att få min mp3 av morre som kom förbi med den, men man kände ju att man var ganska trött så jag sprang snabbtin och la mig igen så jag fick sova nätan 2h till .
Till skolan då jag missade första bussen och hade försovit mig så an tänkte ju lite, kommer denna dagen kunna bli bra?
Skolan gick snabbt och på webbdesignen så satt jag och kajsa och fnissa igenom lektionen . Vi gick även igenom html-koder där vi faktiskt fattade något(applåd till mig och kajsa)  och till dom andra 20  killarna som antagligen tycker det här är rena barnleken =P När vi satt där med våra html koder så blev mitt fel någonstans så jag och vår lärare letade och letade efter fel men hittade inget då en kille säger- du har skrivit bakrund istället för bakgrund, haha lite pinsamt och Kajsa satt och skratta åt det i typ 10 minuter=P

Hem och mysa med älsk, och bråka med syrran , var längesen nu ju ..

Så nu blir det att sova :D



Jag när jag var modell för en kompis i nian :P

Kommentarer
Postat av: Louiqe - oh, ursäkta min franska

don't you look gorgeous?

den där kompisen i nian är faktiskt jag!

hoho. <3

html är lätt tjejer! ;)

2008-10-22 @ 00:00:27
URL: http://louiqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0