Vad är drifting?

Så har nästan hela söndan gått men har inte ångest som jag vanligtvis brukar ha, nejdå idag har vi faktiskt hunnit med att göra mycket, första helgdagen på länge som vi rört oss så mycket tror jag ..
Först åkte vi hem till mig vid 13.00 för att bara säga hej eftfersom jag misstänkte starkt att min mamma saknade mig lite eller rätt mycket. Så när vi precis skulle åka berättade jag glatt att Morre skulle åka och drifta (jag skulle med) så pappas fråga var- vad är drifta? och mammas reaktion var- Du sitter inte i bilen !! Hämtade Maccan  och ut och drifta..

När vi var klara med det så kände vi att vi ändå ville hitta på något mer så en runda till Mp och till väla blev det innan vi lämnade av Maccan hemma och åkte för att se om mitt lilla smexs nya väst som vi köpte passade men mamma var fortfarande inte helt nöjd så det blir att byta igen.

Hemma hos älsk nu och jag ska få honom att mysa ner sig i sängen med mig nu  ett tag innan hans pappa kommer hem med pizzor och lite sånt, för mig blir det att dela kebabpizza med älsk syrra, brukar bli så =)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0