Torsdag !!

Går inte dagarna sjukt snabbt nu för tiden? Tycker dagarna flyger iväg och jag är väldigt sällan ensam en längre tid, kanske därför jag fattat tycke för att åka hem på hålorna och få en stund för mig själv?!
Sitter nyduschad och allt här + att jag pluggade lite engelskainnan, duktigt eller hur, även om jag borde pluggat kanske 3 ggr mer engelska än vad jag gjort =S

M är påväg hit för att hämta mig, anledningen till att jag kollar ut genom fönstret var femte sekund, så ska vi hem till honom - till hans farmor-biltema-hem till honom- hem till mig och när vi kommer hit kommer man ju då kunna slappna av och så är det ju härliga fredag imorn !!

Yours truely// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0