Onsdag

Sitter hemma hos bebis och väntar på att pizzan i ugnen ska bli klar, känner hur det kurrar lite i magen trots att jag smällde i mig två snickers för ett litet tag sen, var tog nyttigheten vägen? =)

Annars borde jag väl egentligen lägga mig i sängen eftersom jag är stört förkyld vilket alla nog märkte i skolan eller så måste jag plugga till psykologi provet nästa vecka men eftersom jag, smart som jag är(läs;ironi) struntade i att ta med böckerna till bebis så nu sitter jag här utan böcker och med en kille som bara sitter och spelar tvspel !! =P

Ska mysa ner mig i sängen nu, kanske blir det ett andra avenyn avsnitt så jag kommer ifatt lite ..

Kisses



Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Hihi, ja vi har det himla kul på vår lilla resa!

2008-11-19 @ 21:27:41
URL: http://januariflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0