Onsdag !!

Har varit så grymt trött hela dagen, trillade ju praktiskt taget ur sängen imorse när jag skulle gå upp .
Skoldagen gick snabbt och Mathilda, jag lovar jag ska skriva mitt argainlägg senare pallar bara inte återta ilskan nu =P

Efter skolan blev det en härlig pratglad chips-date med daniella , välbehövt och väldigt roligt.
Blev superglad när hon frågade på psykologin om vi skulle handla chips och åka hem och mysa ner i soffan..'

Nu är jag iallafall hemma hos bebis och eftersom vi båda är så  supertrötta ska vi bara mysa ner oss i sängen nyduschade och fräscha som vi är =)

Konversation hemma hos Morgan för ett tag sen;

M- Bebis kolla på det här, det är jätte skoj
jag(halv intresserad)- NEJ, jag VILL se något som jag också tycker är skoj'
M(suckande)- mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0