Onödiga familjen här !!

Kom och tänka på hur högt jag alltid spelar min musik och hur sura min föräldrar brukar bli om jag inte kommer för att dom har kallat, men jag har inte hört. Detta har många gånger gjort att jag och pappa sura på varandra och nu för någon vecka sedan kom min pappa på hur han ska lösa detta problem. Nej, det är inte att gå ner för trappen och knacka på och säga vad det nu är han vill säga utan nej för då för någon vecka sedan ringde min mobil och jag tyckte det var konstigt att det stod på displayen att det var pappsen som ringde men jag svarade förvånat och så började han snacka om något, tror det var typ att han ville att jag skulle komma och duka !!=)

Ja så onödig är min familj, har hänt en gång att jag gjort så till min syster också och någon gång sa syrran till mig att bara trycka på svara så var det hon som var i luren där nere, haha älskar min knäppa familj=)

Love/ Linda


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Jag vet, kommer bli segt att komma tillbaka :(

2008-11-02 @ 15:44:24
URL: http://januariflicka.blogg.se/
Postat av: anne

Så där brukar jag också göra! Dottern instängd på sitt rum men musiken på, äldste sonen spelar elgitarr så huset skakar i grunden, inte ids jag gapa och hojta då, och mobilen- den har de koll på! :)

2008-11-02 @ 21:37:34
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0