Mål !!

Ett av mina mål i flera veckor har varit att blondera mitt blonda hår ännu mer och färga utväxten men har fortfarande inte lyckats göra det =s

Sitter i skolan nu och vi har hållt på att skriva kröniko/insändare denna lektionen men jag har inte gjort ett skit vilket leder till att jag får göra det när jag kommer hem, men då har jag ju antagligen fler idéer men det suger ändå.

Att det är webbdesign nu efter som man fattar nada av är väl heller inte det roligaste speciellt inte när Kajsa är med då jag får sitta ensam med eh.. typ 10 killar , men så farligt är det ju inte !!

Gotta go !!

Love// L


Kommentarer
Postat av: Linda

Komiskt, jag har också tänkt att blondera mitt hår i veckor, men inte blivit av. Och dessutom har du ett fint namn ;)

2008-11-11 @ 14:52:55
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0