lördagskväll !!

Sitter uppkrupen i morgans datastol med slajm kastandes runt mign u börjar dom kasta på mig istället !! :D
Nej dom sitter och kastar runt den där lilla klumpen med min älskling och har jätte skoj vilket är väldigt sött :P
Men vi har konstaterat nu att vi ska vänta med barn i kanske mer än 10 år eller vad säger ni folket?

Annars har dagen spenderats i sängen med mindre sköna saker och sedan väldigt sköna saker, ni får fantasera själva men K vet ju ungefär hur jag känt en aning många ggr denna veckan, hon blev allt lite avis den där lilla fjutten !! =P

Nu skriker lilla klara på hjälp pojkvännen anfaller henne, ska jag känna mig hotad?

Yours truly // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0