Lördag

Är det bara jag som känner lite pirr varje gång jag tittar ut genom fönstret och ser att det är härlig snö på taken och gatorna jag bara älskar det. I natt satt jag och tittade ut när det snöade och även om jag var ledsen till tusen och bara ville skriva, skriva hur jag verkligen kände det då så kunde jag inte, för jag skulle bara ångra mig när jag vakna i morse och kom på det , hade känts som jag blottat för mycket.

Visst jag berättar mycket men ni ska inte tro att ni känner mig så väl för det gör ni inte säger långt ifrån allt och med ni menar jag inte så att det är 1000 som läser här varje dag utan mer att jag tror inte att någon känner mig helt ut och in eller det finns typ 2-3 personer förutom mamma som vet och känner mig, hela mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0