höjdpuntker

Även om man är sjuk så finns det lite höjdpunkter iallafall och här är min lilla lista

♥ En pojkvän som lämnar godis i ens brevlåda innan han åker till jobb( obs att han börja halv sju imorse)
♥ Att få sovmorgon och inte behöva känna att man har bråttom någonstans
♥ Jag slipper naturkatastrofen och skräcködlans lektioner
♥ Det började snöa, som tur var efter min runda med vovven och tro det eller ej men han skuttar lite igen =P
♥ Min pappa som är en väldigt upptagen man tog sin lunch till att åka till bk och inhandla chicken nuggets till mig

Enda grejen egentligen är att det  blir hemma kväll ikväll och ingen tjejmiddag som jag egentligen hade velat gå på, men ni får ha det bra tjejer <3

Kisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0