grr !!

Asså jag förstår inte vissa människor på bussen, t ex mannen som satte sig brevid mig på vägen hem som satt typ hela resan och kollade på mig och min hund ochsedan knäpper med fingrarna i typ 2 minuter för att få min hundsuppmärksamhet och när han inte får den börjar han peta på mig för att få kontakt, låt mig va!!

Sedan var det en tjej som nästan satte sig i knäet på mig imorse och sedan hade sin väska praktiskt taget i huvudet på mig, hallå håll koll på dina saker !!

Slut klagat från mig, har precis kommit hem och är genomtrött så satte mig med myskläder här och så fick jag köpa med mig gott och blandat (salt) hem så jag har något att snaxa på förutom popcorn som jag snart ska poppa och min julmust, love it !!

Love/ L



Silka coolingar :D Syrran, jag och mamma i st anton för 3 år sen=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0