God morgon !!

Äntligen är det fredag och jag är överlycklig, vem är inte ? Skuttade verkligen upp ur sängen imorse, var det för att jag visste att jag skulle få träffa älsk en kortis eller för att det var fredag , vbåda delarna kanske=P

Detta ärockså typ första gången en morgon jag har tid över, så härligt , men å andra sidan så åt jag ingen frukost för när jag kom upp och kolla på valet kom jag snabbt på att det inte fanns något jag var sugen på vilket ledde till att jag skippa frukosten, inte bra LINDA; SKÄRPNING.. Får inte komma in i den gamla vanan att sluta äta frukost, verkligen inte bra !!

Dags att springa till bussen, ha en bra dag !!


LOVE L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0