Du och jag

Älskar verkligen ordet vi, du och jag .. Ha aldrig känt såhä för och veta att d u verkligen menar att det är vi, du och jag mot världen, att vi tillsammans kan klara allt , just för att det är du och jag i vi. Jag vet att vi kan klara det jag vet att jag klarar det, men med dig vid min sida !!

Denna dagen ar gjort ont, ondaste på länge och ja jag vill inte prata om detta med någon så jag ber er att strunta i det jag kommer hitta tillbaka till det lyckliga , det vet jag men först kommer det hända en del så om jag är ledsen så fråga inte, jag vet att ni bryr er men vill inte berätta ..

Hem till bebis snart och jag ska njuta av det kanske njuta mer än vad jag har gjort på länge av det..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0