1 månad

Tralalalaa, för jag är glad idag och det mycket tack för att det är snö och jag har varit med Morgan hela dagen och blir så lycklig av det !!
Dagen har bestått av mycket mys, godisätande, kika in på hans jobb, kollat gg(som hans föräldrar så snällt spela in till mig) och spelat wii om vem som ska bjuda på mat nästa vecka jag vann, han förlora= han bjuder =P

Vi ska snart ta min lilla packning, som lyckas hamna här efter varje helg och pallra oss hem till mig även om jag inte har jätte lust med det för jag vill vara kvar, känna att jag får sova med honom mer och stanna i min lilla lyckobubbla men nej det kommer inte hända så då får man väl gräva ner sig lite i psykologi boken ikväll för jag vill klara detta provet bra, lalalaa..

+ i kanten är att både jag och Lella är friska så imorn får jag träffa henne igen, wiiiee !!!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0