vet precis hur jag vill ha det

Kom precis hem från turningen och mm vad julmat är gott, fler som tycker det?!!
Blev mycket mat och skratt speciellt när älskskusin gjorde så mitt glas trillade och
gick i sönder så när jag skulle räda det så skar jag mig så satt och blödde från fingret i
typ 20 minuter, det ville inte sluta.

När vi gick hem fick jag sätta mig här och bebe gick direkt och värmde en riskudde eftersom
jag hade väldigt ont i magen, den tiden i månaden, han vet precis hur han ska göra och
hur jag vill ha det=)

Ta det lugnt resten av kvällen nu, tack för det är jätte trött !!



Hugs

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

Godnatt!

2008-12-15 @ 00:25:13
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0