Tisdag !!

Denna dagen har varit bra, mycket  bra !!

Började med att jag vaknade upp brevid bebis bättre kan man ju inte börja dagen på men jg fick nästan ett litet skrattanfall när jag såg att han hade öronproppar i öronen och senare fick jag reda på att det var för att jag hade snarkat för högt, och han hade grubblat så mycket och behövde detlite tyst =P

Vid ett-tiden satte vi oss i bilen och åkte upp till väla för julshopping, köpte min första julklapp, riktigt stolt och sedan blev det lite fler och mycket mys .. Köpte lite till mig själv också, man är ju inte mer än mänsklig ;D Middag på donken och sedan lite heja björn innan det var dags att åka hem.

Även om dagen var mysig så hatar jag kvällen, ingen bebis och bara tomhet, inget att göra tckte jag men lyckades fixa lite på rummet, mer ska fixas imorn+ att jag gjorde läxan till imorn, var rätt skönt att få den gjord.

Upp och käka lite knäckisar nu och kolla desperate housewives med mami, myspys.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0