Sista dagen

Ja idag var ju sista riktiga skoldagen innan jullovet, tänk imorn vid denna tiden har man lov, så skönt det ska bli har ju varit nedgrävd i skolan känns det som, efter igår när jag hade gjort de sista arbetena kändes det riktigt bra och man blev helt avslappnad, riktigt skönt !!

Slutade tidigt idag, slapp sista lektionen, konstigt att en sådan liten sak kan göra så mycket, dock ångrar jag att jag åkte direkt hem för nu har jag dödstråkigt och allt är ju fixat i mitt rum , ska ta en powernap tror jag eftersom jag knappt kan hålla mina ögon öppna längre..

Fick en riktigt elak kommentar på bilddagboken idag, dock inte emot mig utan mot min älskling och jag hatar när folk gör så, ja hacka gärna på mig men ensån kommentar måste man verkligen inte lägga !!

Bara för att jag har världens finaste och bäste pojkvän i hela universum !!





Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0