Passat på att flytta

Mina föräldrar tror att jag (nästan iallafall) har flyttat ut eftersom jag aldrig är hemma.
Men å andra sidan så är det jullov och jag vill sova med min älskling så mkt som det går=)
+att på dagarna tackar man ju inte nej till fikor och shopping med vännerna=P

Men idag visade jag och Mila våra blonda sidor när vi åkte ner till stan glatt för att gå på rea, dock fanns det ju inga affärer öppna eftersom det var söndag. Jo en affär , åhlens, men hur ofta hittar man något i den tråkaffären men jag hittade faktiskt smycken som det var 75% på.
Gick till bussen så ringde pappa och sa att la familia skulle till väla så dom kom och hämta mig så blev det väla, hittade inget där och hem till Emilia för att kolla mamma mia, mys !!

Slutade det hela med att åka till bk med bebo, men så kom m in så vi drog en runda och käka vår mat där=)
Hemma nu och snart ska vi mysa ner oss och kolla smekmånaden som går på tv och med det lite snax..

Kiss u hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0