Onsdag

Har varit hemma från skolan idag, nästan alla vet varför, ett obehagligt rykte på skolan som inte var sant(fik vi reda på idag) och det är så hemskt att man kan säga så om en annan person, stackars personen !!!

Dagen har gått till att sova länge, såklart(=p) och springa runt i mitt rum och städat samt julpyntat, äntligen , allt är redo för julen och jag gjorde även klart alla inlämningar förutom en som jag skiter i eftersom lärarkandidanten som gav oss uppgiften inte är kvar på skolan längre, så jag är allt redo för att ha jullov nu, så skönt !!

Planer för en timme framåt:

♥Kolla vad syrran skriker om
♥ Måla/fixa naglarna

och skynda mig, för bebe ringde och sa att han snart är här, typ 5 minuter, OMG !!!

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0