näst sista dagen...

OMFG, det är näst sista dagen på året, alltså finns det bara en natt kvar att sova med älsk 2008, i någon av de närmaste dagarna ska jag försöka sammanfatta lite av mitt år som har varit ett mycket känslosamt år ,men med väldigt många känslor, bra dåliga, men det tar vi om några dagar ..

Vaknade med bebi imorse, men var en aning trött när vi drog oss upp eftersom
jag inte fick sova ordentligt i natt, vet ej varför .
Och så åkte vi ut på skojakt, eller pumpsjakt , men
det blev 3 par skor, ett par svarta stövlar, ett par beigeugs och svarta pumps=)=P
Kan säga att jag gick ut med ett väldigt stort leende och skuttade fram till bilen..
Det bästa av allt är ju att det hela kalaset gick på några kronor under 500 och
bebis, min fina snälla prins, betalar hälften, TACK TACK !!!<3

Till stan och kolla rean, hittade en längre t-tröja/klänning men ångra mig rätt snabbt
och sprang ut från gina när jag såg kön=(
Fick iallafall med mig lite klämmor till håret !!

Efter allt blev det hem och dammsuga hela huset, skoj, hör ni ironin?=P

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig blogg!

2009-01-04 @ 20:17:47
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0