le le för allt du är värd

Provet idag på genetik gick väl (eh) kanske bra, men man vet ju inte med vår lilla naturkatastrof, gillar faktiskt henne på något litet konstigt underligt sätt.

Vägen hem från skolan gick igenom knutpunkten med mitt kära D och upp på donken och kränga glass med extra chokladsås, mums var det !! =)
På vägen hem tror jag faktiskt vi förgyllde en dag för en busschaufför om han fattade att vi log mot honom med världens största leende, som antagligen såg en aning fake ut men iallafall, vi hade skoj =)

Hem till D och mös lite innan det var dags för att bebis skulle slå en pling, säga att han stod utanför och ta mig hem till honom..

Hunnit göra klart mitt kollage i  webbdesignen så alltså är jag ready to go för vår fina lilla redovisning på fredag.
Resten av kvällen kommer bestå av mys i sängen med morgan och där är det inräknat julkalendern och gurk/morotsstavar med dipp, yummie !!

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0